cuentosDe cuentos y cantares

L’ alumnáu de 1º,2º,3º y 4º ESO y 1º Bach de Lengua Asturiana y Música participaron de la actividá de l’ axenda didáutica: Cuentos y Cantares.Disfrutaron d´un mundu máxicu d’ hestories, lleendes ,cuentos y músiques de raíz tradicional. Tamién tuvieron que rompese la mollera abondo coles cosadielles que-yos plantegaron. Pasámoslo perbién.

milioel del nido   flavio gaiteru
 Emilio Rodríguez (Milio el del Nido: Cuentacuentos")  Flavio Rodríguez García ("gaiteru")

gallinaLa pita pinta y los "pitinos" pintos

Nuestro IES se ha llenado de una nueva generación de "pita_pinta", esa especie autóctona que la Asociación para la Recuperación de la Pita Pinta Asturiana (ARPPA) tanto se esfuerza por recuperar. Como consecuencia de su intervención en el marco de las IX Jornadas Interculturales, hemos instalado una pequeña incubadora en una de nuestras aulas, y tras el periodo de espera pertinente los huevos han eclosionado. Y ahí los tenemos, siendo la delicia de todos nosotros, creciendo día a día y en cuanto puedan dispuestos a viajar hasta los domicilios de algunos de nuestros alumnos. Estamos seguros que los cuidaréis con mimo y cariño y que luego los trasladaréis a los gallineros pertinentes para que puedan continuar regenerando la especie.

asturiasSelmana de les LLetres Asturianes

Con motivu de la XXXVIII Selmana de les Lletres Asturianes,la Dirección Xeneral de Planificación Llingüistica y Normalización convidó al alumnáu de Llingua Asturiana del IES La Corredoria a participar na actividá de visitar el cascu históricu d' Uviéu.La bona acoyida por parte del alumnáu y el bon tiempu ficieron que la visita fuese bien prestosa.

gaitero Viaxamos a Villaviciosa y Cabranes

villavicEl día 28 de mayu de 2015 los escolinos de Llingua Asturiana y Lliteratura del IES La Corredoria viaxamos a los conceyos de Villaviciosa y Cabranes .La primer visita que ficimos fue a la fábrica ‘L Gaiteru onde deprendimos abondes coses de la mazana,la sidra y la elaboración d’otros productos. Dempués tuvimos en Viñón, pueblu del conceyu Cabranes onde ta ‘l Muséu de la escuela tradicional y onde ficimos una comparanza col material escolar d’enantes y el d’agora.La última visita fue al pueblu exemplar de Torazu y onde a la filóloga y escritora n’asturianu Maria Xosefa Canellada-y dedíquen una cai.Tamién pudimos disfrutar del paisaxe y xintar.Darréu tiramos pa Uviéu.

¡Pasámoslo perbién!

CURSO 13/14
Viaxamos a Villaviciosa, Tazones y Xixón

El día 21 de mayu de 2014 los escolinos del IES La Corredoria de Llingua Asturiana y Lliteratura viaxamos a los conceyos de Villaviciosa y Xixón. La primer visita que ficimos fue a la granxa-escuela Los Caserinos onde deprendimos abondes coses de la casería y la elaboración de productos llácteos y derivaos. Dempués tuvimos en Tazones onde pudimos disfrutar del paisaxe marineru y xintar. Darréu tiramos pa Xixón a visitar el Muséu del Ferrocarril.¡Pasámoslo perbién!

L'audición

El día 28 de mayu de 2014 los escolinos de Llingua Asturiana disfrutamos abondo nel Salón de Actos del IES cola representación teatral L’Audición de Producciones Nun Tris. AL entamu nun sabíamos mui bien si yera verdá o non que diben facer una obra de teatro.

¡Gracies!

Munches gracies a los escolinos Alicia y Francisco que nos acompañen y amenicen la despedida a los profes que se xubilen

Los escolinos de Llingua van al cine

L´alumnau de la optativa de Llingua Asturiana de 4º ESO y 1º y 2º Bch participó nel Festival Internacional de Cine de Xixón pa ver la pelicula "Clara" con doblaxe y subtitulos n` asturiano. Como veis l´orpinnun fue torga pa posar sonrientes nessemeyes. Prestónos asgaya.

Viaxamos a Campu Casu

El día 15 de mayu de 2013 los escolinos del IES La Corredoria de Llingua Asturiana viaxamos al conceyu Campu Casu.La primer visita que ficimos fue al Muséu de l’apicultura onde deprendimos abondes coses del reinu de les abeyes,pues pensábamos que solo taben nel mundo papicanos.

Dempúes tuvimos nel Centru d’interpretación del Parque de REDES cola flora y fauna tan bayurosa del llugar.

Caleyina alantre llegamos al pueblín de Veneros nel que disfrutamos del Muséu de la Madera.
¡Pasámoslo perbién!

Llingua d´occidente

El día 30 de may0 de 2012 los alumnos de la optativa de Lengua Asturiana de ESO y Bachillerato participan en la actividad extraescolar que incluye la visita a Cadavedo. Recorrieron la casa natal del padre Galo  y disfrutaron del maravilloso paisaje de la Regalina. Finalmente visitaron el Museo etnográfico de Puerto de Vega y degustaron el bocata. Disfrutaron de un espléndido día de sol y de alguna que otra anécdota para el recuerdo.

• Páginas servidas: 531900